lauantai 9. maaliskuuta 2013

my skincare


 Heipsan! Mulla on aina ollut sellanen viha rakkaus-suhde oman ihoni kanssa. Siinä yläasteen tietämillä ja vähän sitä ennen alkoi naamaan ilmestymään kaikennäköstä näppylää ja meikit otettiin avuksi niitä peittämään. Meikistä tuli kuitenkin ennenpitkää ehto muille kuin perheenjäsenille näyttäytymisen yhteydessä. Yök oon ruma, mulla on finnejä. Varmaan aika moni siellä ruudun takana voi samaistua tähän ajattelutyyliin? Hyvin monia erilaisia puhdistustuotteita oon naamaani testannut luullessani että mulla on akneiho tai jotenkin erityisen rasvoittuva iho. Tuloksena tietenkin ihon kuivuessa lisää finnejä ja punotusta. E-pillereitten syömisen aloittaminen ja oikeenlaisten puhdistusaineiden löytäminen autto mua kyseisessä ongelmassa hurjasti. Ihon parantumisen myötä myös meikkikerros väheni ja itsevarmuus kasvoi. Arpia vanhoista näppylöistä kuitenkin jäi varsinkin suun ympärille ja niihin etsin edelleen ratkaisua (kellään mitään hyviä vinkkejä??). Jonkin aikaa sitten kaiken kiireen myötä myös ihon puhdistuksesta tuli epäsäännöllisempi osa mun päivärutiineja enkä käyttänyt mitään tiettyjä puhdistusaineita vaan sitä sun tätä ja jos ei muuta löytynyt niin ihan vaikka perus saippualla hinkkasin meikit irti. Viikko sitten kuitenkin huomasin että iho on taas melko huonossa kunnossa ja marssin apteekkiin pyytämään apua. Sieltä kävelin ulos allaolevat tuotteet kainalossani ja täytyy sanoa että oon tosi tyytyväinen! Vaahtomainen pesuaine puhdistaa helläväräisesti mutta tehokkaasti ja kosteusvoide toimii mun iholle mahtavasti ja talven aiheuttamat kuivat alueet on tipotiessään, jes!

pesuaine n.9e ja kasvorasva n.17e

2 kommenttia:

  1. Oi mikä blogi! Ihastuin heti kun näin ♥ Ja oot super kaunis!! :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista