lauantai 23. maaliskuuta 2013

you´ve been talking in your sleep


Heipsan taas pitkästä aikaa! Onpas taas tovi vierähtäny siitä kun viimeks tänne kirjottelin. En kuitenkaan ala väkisin väsään teille postauksia jos ei kuvia löydy (kuten nyt talvella hyvin usein) vaan postailen sillon kun kuvamateriaa löytyy:) Älkää siis huoliko, hengissä täälä ollaan vaikkei kauheen usein kuulukaan! Arvatkaapas mitä meikä teki maanantaina?? Joo oksennustautihan sieltä taas iski jo toistamiseen tän vuoden aikana ja kun oikein laskeskelin niin kipeenä oon nyt noin muuten ollu jo VIIS kertaa tän vuoden aikana..Mitä tää tällänen oikein on häh? Ruokailu on vaihtunu terveellisempään suuntaan ja unen sekä urheilun määrä lisääntynyt ja silti tämmöstä sairastelua. Hmph. 
Kesätöitä oon hakenu jo viidestätoista paikasta ja itken kyllä vuolaasti jos ei mistään löydy minkäänlaista hommaa tälle tytsylle. Oon tälläsissä asioissa hyvin kärsimätön, haluisin tietää hetihetiHETI sainko töitä mutta ehkä koitan malttaa odottaa. Pakko kun on. Koeviikko pahanenkin edessä taas ensviikolla ja mä taas ihan pihalla jokatoisella kurssilla. Onneks mun eka koe onkin vasta pienen pääsiäisloman jälkeen niin jos sitä siihen mennessä ehtis perehtyä lukemiseenkin enemmän. Viitsivitsi eihän lomalla lueta? 
Tää päivä on menny hölläilyn merkeissä kun suunnattiin iltapäivästä poikaystävän kanssa kylpylään! Oih kuinka ihanan rento olo. Ilta on kulunu ihan vaan kotona jonka tuloksena ylimmän kuvan superhieno muokkaus (:DDD). Joo, ei mulla sen ihmeempää. Ainiin! Maistoin tänään granaattiomenaa ja se oli ihan hyvää. Heihei<3

neule JC, housut GT, kengät Skopunkten
Tässä mun uus takki joka saapui postissa muutama päivä takaperin! Tilasin pitkän takin mutta tämmönen löyty paketista..Kuitenkin ihan kiva, eikö?

4 kommenttia:

  1. Niin hienoja kuvia! Vaikka toivoiskin ehkä ettei enää näyttäis noin talviselta (:

    VastaaPoista
  2. Miten ja missä sä muokkaat sun kuvia oon pitkään pohtinu miten ihmiset saa laitettua tolleen niiku kaks kuvaa tavallaa päälekkäin :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netissä sellasella ohjelmalla kun iPiccy. Se on ilmanen:) Siellä on sellanen melko yksinkertanen systeemi millä voi vetää kuvia päällekäin ja himmentää tarpeeks päällimmäistä:)

      Poista