keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Shoes

Noi lähtee mun mukaan! Kuulu ääni taas kerran mun päässä kun astelin Turun skopunkteniin ja näin nää kaunokaiset. Pitkään oon jo haaveillut Jeffrey Campbeleistä mutta liian suolanen hinta on tyssänny mun toiveajattelun joka kerta. Sen jälkeen oonkin ettinyt jotain vastaavia mutten ole mieleisiä löytänyt mutta NYT, nyt ne löyty! Työ viikonlopun jälkeen päätin palkita itseni näillä vaikka hinta olikin kirpaisevat 55e. Äitin kauhistelusta huolimatta mun mielestä nää on aivan mahtavat! Ja jopa helpot kävellä. Nyt kun vaan  lumet sulais niin pääsis näitä testaileen. Ja kyllä, nämä kuuluivat siihen heräteostos osioon Turun reissua..Muista ostoksista kuvia myöhemmin. Mun mielestä nää kengät vaan ansaitsi ihan oman postauksensa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti