sunnuntai 11. marraskuuta 2012

my week

Heissan! Viikonloppu vietetty melko rauhallisissa merkeissä ja päätinpähän tehä taas tälläsen kollaasi postauksen puhelimen kuvilla mun viikosta.

 Viikko lähti käyntiin aina yhtä ihanan kiireisellä maanantailla ja tää maanantai sai vielä ekstra ihanuutta kun mulle viimesten koulutuntien aikana iski vihlova päänsärky..Sinnittelin kuitenkin rokkimuksu tunnin hymyillen mutta sen jälkeen luovutin ja lähin kotiin nykytanssi tunnin sijasta. Ykkös kuvassa näkyy yks vaihtoehto meijän ens vuoden abi-vaatteiden logosta. Pienellä muokkauksella ja tietty tekstien päivittämisellä toi olis aikas pähee, eikö? Kolmos ja nelos kuvissa mun ranteessa komeilee uusin rakkaus! Kello jonka mummi toi tuliaisina etelänreissulta. Aah<3
 Tiistai oli vaan tiistai, sellanen täytepäivä mun viikossa millon ei oikeestaan tapahtunu mitään. AINIIN raahasin kyllä itteni tiistai iltana lenkille ja se on ihan mainitsemisen arvonen saavutus! Ykkös kuva onkin sitten keskiviikon hyppäriltä kun mun _piti_ super sporttisena mimminä lähteä salille mutta kuinkas kävikään..Nelos kuva on keskiviikko illalta kun yritin epätoivosesti päntätä hermosolun osia ja toimintaa ja kaikkee muuta yhtä ihanan ihmeellistä torstain psykologian kokeeseen. Kolmos kuvat (jep mahtavan loogisessa järjestyksessä nämä) ihanan pirteenä monsteri torstain jälkeen josta teille selittelinkin jo viime postauksessa. Ja ihan näin hämmentämisen vuoks, kakkos kuvassa on mun simmu.
 Dodiin sitten ollaankin jo perjantaissa! Kuvissa näkyy päivän asua ja Pinja kenet illalla kidnappasin mäkkiin pitämään mulle seuraa. Ja viimesessä kuvassa kerrankin onnistunu rento nuttura, jeii!
 Lauantaina nukuin oikein pitkään ja käväsin ostamassa isukille reinot lahjaks isänpäivää varten. Illemmalla käytiin isovanhemmilla illallistamassa ja juhlimassa isänpäivää jo vähän etukäteen. Viimesessä kuvassa lopen uupunut juhlija. Tänään heräiltiin siskon kanssa aikasin aamulla tekemään iskälle aamupalaa ja iltapäivällä iskän pyynnöstä syötiin tämän vuoden ekat joulukinkut ja laatikot. Illalla raahasin tavarani taas äitille ja tunnelmallistin huonetta kynttilän valolla niinkun kolmannesta kuvasta näkyy.

Siinä se mun viikko lyhykäisyydessään taas oli. Mitä te ootte mieltä tälläsistä postauksista? Musta näitä on ihan hauska väsäillä teille kun puhelimeen näitä kuvia viikon varrella aina tuppaa kertymään. Mutta eipä tässä muuta, hyvät isänpäivät vielä kaikille isukeille ja rentouttavat viimeset viikonlopun tunnit teille kaikille muille, tsau!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti