maanantai 25. kesäkuuta 2012

Juhannus

Moi! Taas yks juhannus takana. Mun jussi kulu pääosin sukulaisten seurassa. To-pe olin Nooralla yötä Pinjan kanssa ja grillailtiin yms kivaa ja seuraan liitty myös pari Nooran kaveria. Perjantaina suunnattiin äitin ja siskon kanssa Mäntsälään serkuille jossa sitten vietettiin aattoilta. Lauantai-ilta kulu äitin pikkuserkun luona ja mä kävin järvessä ekaa kertaa tänä vuonna! Kaikenkaikkiaan oli ihan kiva juhannus:--) Univelkaa kyllä kerty ihan kiitettävästi ja niitä oon nyt sitten yrittäny tässä kiriä! Sunnuntaina tuli avattua sitten tän kesän lavatanssikausi kolmilammilla Nooran ja Virpin kanssa jeejee:--) Ja tänään käytiin Pinjan kanssa ideaparkissa kun on kerta alet alkanu! Löysin muutaman kivan jutun josta sitten enemmän ens postauksessa. AINIIN ja kävin tilaamassa aikasemmin päivällä fisheyen! Sen saapumista siis ootellessa. Äöäö onpas tän tekstin tuottaminen nyt hankalaa..Oon tosi huolissani meijän vanhimmasta koirasta kun se jäi auton alle tässä viimeviikolla ja on aikas huonossa kunnossa..ja autoilija vaan jatko matkaansa ilman ongelmia, PYSÄHTYMÄTTÄ? Aivoton. Mutta joo, toivottavasti teijänkin juhannus suju hyvin ja ilman suurempia haavereita. Mä suuntaan tästä nukkumaan kun aamulla herätys 6.30 ja suunta kohti Tampereen aleja! Hyvät yöt<3

5 kommenttia:

  1. hyi hele toi toinen tyttö tos vikas kuvas!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks kuinka? Se on mun sisko ja se on kaunis. Aika säälittävää tulla anonyyminä aukoon:DD Nostaa varmaan sun itsetuntoos tollanen aiheeton muitten arvostelu. Hahah

      Poista
    2. haha mitä ihmettä.. eihän tossa tytössä oo mitään vikaa!?

      Poista
  2. Säälittävä toi eka anonyymi! Mut ihanii kuvia, varsinkin toi sun ja koiran nukkumiskuva :)

    VastaaPoista