tiistai 4. kesäkuuta 2013

Loma?


Pienet päivitykset puhelimen kuvilla kuolemanväsyneeltä työntekijältä! Alotin tosiaan työt tossa eilen elikkäs siis maanantaina ja onhan tähän klo.7-14.30 ulkotöihin päivittäin vähän totuttelemista, voin sanoo ettei ainaskaan salille tarvii sen suuremmin lähtee enään iltasin reenailemaan! Mutta joo jos kelataan ajassa vähän taaksepäin, koeviikko oli ja meni..mun osalta vähän kehnosti, hehheh ruotsin uusinta see ya syksyllä! Mutta en vaan malttanu istua nenä kiinni kirjassa kun ulkona paisto aurinko ja ajatus tulevasta lomasta oli kokoajan mielessä. Kyllä mä sen kokeen syksyllä läpäsen..krhm. Jos ekaa kuvaa ihmettelette niin saatiin kuviksen kansiot kotiin ja tossa yks mun töistä. Oon päättäny syksyllä suorittaa kuvisdiplomin niin kuviskursseilla on tullu istuttua melko ahkerasti. Kävästiin sukulaisporukalla muutama viikko takaperin kattomassa UIT:n tän vuoden esitys. Täytyy sanoo että Virve Rosti on kyllä ihan mahtava! Koulujenloppu meni melko rauhallisissa merkeissä silmälläpitäen maanantaina alkavia töitä. Alarivin vasemmassa kuvassa näättekin mun hienot työhousut jotka köytettiin narulla mun päälle. Ei oikein kyllä vielä tunnu lomalta enkä tiiä rupeeko sen kummemmin tuntumaankaan kun koko kesä on täynnä töitä. Ehkä se fiilis tästä lähtee nousuun kun pääsee viikonloppusin tekeen jotain kivaa kaveriporukalla ja viettään tätä kesää<3 Huomenna meenkin töitten jälkeen tekeen jotain jänskää josta enemmän sitten myöhemmin! Hui. Oikein hyvää ja aurinkoista kesän alkua teille kaikille ihanille!

p.s. Mun instagram ei taaskaan toimi! Ei anna lisätä kuvia, kommentoida tai alkaa seuraamaan uusia tyyppejä. Oon jo kerran tehny uuden tilin ja samassa tilanteessa ollaan taas, HELP?!

1 kommentti: