maanantai 11. helmikuuta 2013

Moikkamoi taas! Kamala kiire kokoajan niinkun aina ennenkin ja vanhat senkun lähestyy lähestymistään. Mitä laitan jatkoille päälle? Millälailla meikkaan vanhoihin? Onkohan mulla nyt varmasti kaikki tarvittava? Entä jos mokaan pahasti? Tai vaikka syön porkkanaa ja tukehdun? Hehheh niimpäniin kamala stressi kaikista valmisteluista mutta kyllä tää tästä! Ihan varmasti. Kiireestä ja stressistä puheenollen mä tästä häippäsen tekemään läksyjä ja kattomaan kuinka oranssi musta tulee tolla rusketusvoiteella josta kuvaa alempana..wish me luck, ciao<3

 benettonin suurensuuri college paita kirpparilta 1e
 Luin eräästä blogista tälläsistä puhelinlanka ponnareista ja päätin kokeilla kun mun hiukset ei kauheen hyvin normaalilla ponnarilla pysy ja täytyy kyllä omasta puolesta sanoa että nää härpäkkeet toimii paljon paremmin! Eikä revi hiuksia tai katkeile! Sokoksesta löysin kolmen paketin n.3e
 korvikset vanhoja varten seppälästä n.5e
 rusketusvoide sokokselta n.10e

Muistuttelen vielä niitä ketkä mun vanhoista vaatteista olis kiinnostuneita niin Hämeenlinnan Herman's kirpputorilla pöydässä numero 30 ja rekissä samalla numerolla paljon mun ja Pinjan vaatetta myynnissä!

2 kommenttia:

  1. haha mulla on niin samat ajatukset, hirvee ressi koko ajan kaikesta :D mut hyvin ne tanssit toivottavasti meneee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh onneks en oo siis yksin tän stressitulvan kanssa! Eiköhän ne mene:)

      Poista