perjantai 4. tammikuuta 2013

Goodbye 2012

Viime vuonna mä..
tutustuin uusiin ihmisiin ja paremmin vanhoihin tuttuihin
ihastuin ja rakastuin, sain pusuja ja haleja
petyin
itkin, nauroin ja joskus kumpaakin samaan aikaan
 kasvoin ihmisenä ja opin olemaan itsevarmempi
käytin ihan liian paljon aikaa murehtimiseen
lauloin, huusin, suutuin, hymyilin, punastuin
 suoritin lukion ensimmäisen vuoden
olin monissa juhlissa ja söin paljon kakkua
 värjäsin hiukset moneen kertaan
 kävin ensimmäisillä festareilla ikinä ja kuuntelin enemmän musiikkia kun ennen
 matkustin yksin ja yhdessä ihanien ihmisten kanssa
uin ja olin hyttysten syötävänä
ikävöin ja kaipasin
 sain kummitytön
tanssin, juoksin, kävelin
ennen kaikkea olin tosi onnellinen. Onnellinen niistä ihmisistä ketä mun ympärillä on ja kaikista niistä epäonnistumisista ja pettymyksistä minkä ansiosta opin ja vahvistuin. Onnellinen että mä olen mä ja just tässä.

8 kommenttia: