maanantai 28. tammikuuta 2013

entä jos sittenkin rakastumme

Moikka! Pientä hiljaiseloa vähän väliä täällä blogin puolella näemmä mutta älkää mua syyttäkö vaan tätä kaikkea kiirettä ja typerää pimeetä talvea joka ei anna mun saada hyviä valosia kuvia! Hmmh..Mutta valitus sikseen. Mun viikonloppuun kuului suklaajätskiä, yhteiskuntaopin muistiinpanot, sauna ja Maxin 2v synttärit. Lasten juhlissa on kyllä poikkeuksetta aina parhaat tarjoilut. Huomenna lähtee tän jakson koeviikko käyntiin mun osalta vapaapäivällä joka sisältää koekampauksen vanhoja varten +vaaleita raitoja sekä kuntotunnit illalla ja matikkaa. Nyt muutamat todennäköisyyslaskut ja unten maille, ciao!

Anna Puu, mun talvipäivien piristys

farkut ja paita H&M, musta ohut trikootakki pimkie, kengät dinsko, korvikset Glitter
Hihii komea päivänsankari 2v!

p.s. ollaan mahollisesti Pinjan kanssa viemässä Hämeenlinnan Hermanssille (kirppari) vaatteita myyntiin parin viikon kuluessa, siitä lähempänä enemmän infoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti