torstai 20. joulukuuta 2012

so busy doing nothing

Poden tällä hetkellä järkyttävän huonoa omatuntoa tän blogin ylläpitämisestä. Postauksia tulee hirrrveen harvoin ja kuvat sekä tekstin laatu on mitä on. Nyt kuitenkin alko joululoma ja päätin panostaa nyt blogiinkin enemmän kun aikaa pitäis olla! Kiinan reissun jälkeen oon ollut lopen uupunu jostain syystä kokoajan ja enemmän olis tekemistä kun aikaa on vuorokaudessa ja mussa energiaa. Autokoulussa oon siis ruvennu käymään ja eilen oli eka ajotunti! Eikä auto sammunu kertaakaan, jes. Autokoulun lisäks mun aikaa on vieny tanssi, koulu ja sitten ihan vaan saamattomuus. Oon lopen saamaton nykyään, hyi minä. Ehkä tilanne tästä tasaantuu kun saa nukuttua univelkoja poies ja muutenkin lomailtua! Viime viikonloppu oli maailman paras. Olin tanssileirillä valmentamassa, tunneilla tanssimassa ja lauantai iltana joukkuekisassa myös kisaamassa. Ai ettien että, tanssi<3 Tälle kyseisellä mahtimaaliselle viikonlopulle pyhitän kyllä kokonaisen postauksen tässä heti pikimmiten kun saan Pinjalta kuvat (pinja, tää oli vinkki). Eilen illalla olin Masin kanssa taas esiintymässä. Tällä kertaa Järvenpäässä jonkinnäkösessä tanssikoulun joulunäytöksessä ja mukana oli myös toinen boogie pari sekä pari show mixin tyttöä, oli kyllä hauskaa! Tänään alko mun osalta tosiaan joululoma puurojuhlan jälkeen illalla jee! Oon kyllä niin tän loman tarpeessa että huhhuh. Lähenkin tästä viettään ekaa lomailtaa peiton alle kaakaokupin ja eillisen Greyn anatomian jakson kera, ihanan rentouttavaa lomaa ja joulun odotusta teille joka ikiselle siellä ruudun toisella puolelle, palaillaan pian<3

mie ja mun vamppyyrihammas!

1 kommentti:

  1. sulle olis haaste mun blogissa :)

    http://me-andfrog.blogspot.fi/2012/12/haastetta-kehiin.html

    VastaaPoista