sunnuntai 18. marraskuuta 2012

week 46 by phone

1. Tiistaina ennen kouluun lähtöä viettämässä luksuspitkää aamua kun koulu alko vasta 11.00! 2. Yks maailman parhaista fiiliksistä on se kun pääsee käymään kampaajalla<3 Hiuksiin tuli blondeja ja punertavan ruskeita raitoja. Parempia kuvia heti kun pääsen joku päivä kuvaileen! 3. Keskiviikko aamun piristys oli puhelinsoitto iskältä. Voitte arvata kuvan perusteella mitä puhelu koski..JEP mun vanhojen mekko oli vihdoin tullu postissa! Meinasin melkein itkuun purskahtaa kun sain sen päälleni ja se oli jopa sopivan kokonen! Pituudesta täytyy kyllä jonkinverran napsasta pois, lyhyt kun oon:( 4. Nassukuva torstai-illalta, miten olis ton mittaset hiukset meikäläiselle?? Oon meinaan ihan tosissaan miettiny jos vaikka vanhojen jälkeen hiukset lyhenis noihin mittoihin.
Tässä kamalan kehno kuva tiistain asusta. Musta paita Cubus, burgundi toppi Vero Moda
Ykkös, kakkos ja kolmos kuvat on kaikki perjantailta. Mun perjantai oli kamala. Tai ehkä se johtu mun huonotuulisuudesta..ja pienestä unimäärästä..
Olin kirjotellut puoli kahteen edellisenä yötä esitelmää Vatikaanista,
 herännyt aamulla äitin ilmottaessa ettei se onnistu tulostamaan sitä,
 torkkunut vähän aikaa kunnes oli pakko repiä ittensä ylös sängystä,
 sählännyt tulostimen kanssa joka ei millään suostunut yhteistyöhön,
 myöhästynyt bussista,
 juossut ympäri kämppää muistitikkua etsien,
 löytänyt muistitikun,
 juossut seuraavaan bussiin esitelmä muistitikulla,
 juossut bussista apteekin kautta terkkarille ottamaan rokotteen Kiinan matkaa varten (terveisin piikkikammoinen mie), 
tulostanut esitelmän ilman kuvia jotka eivät auenneet koulun tietokoneella, 
itkua vääntäen anellut opettajalta lisäaikaa esitelmän tekemiseen, 
saanut lisäaikaa ensviikkoon, 
huokaissut helpotuksesta.
Tän ihanan aamupäivän jälkeen kävin ruokatunnilla ostamassa suklaata. Mun perjantain pelastus<3 Päivä käänty muutenkin paremmaks tässä vaiheessa. Illalla värjäilin Pinjan hiukset ja lähettiin viettään iltaa kavereitten kanssa jeii:) 4,5. lauantaina vietettiin ilta Nooran kanssa hallilla kattomassa poikien..mielenkiintosta peliä. 6. Täyttelin tänään viisumi papereita kun oon siis tosiaan tossa ens kuun alussa lähössä Kiinaan! Jännää. Nyt uppoudun taas läksyjen pariin, tsau<3

p.s. Enään 2 PÄIVÄÄ aikaa lähetellä kysymyksiä TÄNNE!

6 kommenttia:

  1. Näyttää niin kivalta toi sun mekko! Mistä sä tilasit sen?

    VastaaPoista
  2. eeeikä et saa leikata sun pitkää tukkaa pois! :( se on niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo en nyt ainakaan oo vielä leikkaamassa:) Kaipaisin vaan kipeesti vaihtelua!

      Poista
  3. Ihania kuvia rakas! Monet leikkaa nykyään tollasen ns polkkatukan ja mun mielestä ne on tosi jees, mut usein ne katuu jo vähän ajan päästä sitä :/ kannattaa miettiä tosi tarkkaan vaikka uusiutuva luonnonvarahan noi hiukset on :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru!! Nii sitä mä vähän pelkäänkin että kadun kauheesti:s Mutta nii totta, takasinhan ne kasvais...Saas nähä:)

      Poista