tiistai 27. marraskuuta 2012

my week via phone

 Mie meikillä ja ilman! Eka kuva tiistai illalta kun olin just päässy kotiin Viialasta treeneistä jaja toka kuva onkin maanantai illalta/yöltä kun pänttäsin taas psykaa josta oli koe tiistaina yhtä antoisaan aikaan kun viimekskin eli 15.45...
 Tommoset seinätarrat löyettiin äitylin kanssa mun huoneen seinälle prismasta ja hintakin oli vaan päätähuimaavat 7e! Ja toisessa kuvassa mä torstaina taas treenien jälkeen.
 En tiiä satuinko edes mainitsemaan edellisissä postauksissa että mulla oli kisat tiedossa lauantaina?? Hajamielinen mä..Mutta siis tosiaan joo, lauantaina oli viiiimiset kisat juniori ikäsenä ja vuodenvaihteen jälkeen onkin tiedossa siirtyminen aikuisten sarjaan..huihui. Kisat meni ihan hyvin ja sijotuttiin toiselle sijalle joka on hyvin kun nää tosiaan oli vasta meijän toiset kisat:)
 1. Myös päivän viettäminen tanssikisojen katsomossa on hyvinkin raskasta kuulemma. 2. Ah oon ihan rakastunu mustikoihin!
 Tässä sitten about mun sunnuntai päivä. Greyn anatomian kaks viimesintä jaksoa ja äitin kanssa kokattu herkkuateria!

Nooin siinä oli taas viimeviikolta kuvia, anteeksi pieni viivästys en vaan saanu sunnuntaina mitään fiksua aikaiseksi! Koeviikkokin alko perjantaina ja mun osalta hyvinkin rennosti pelkällä sykemittari tunnilla yläasteen poikien liikkaryhmälle. Eilenkään mulla ei varsinaista koetta ollut ja tänään pelkkä kertaava tunti huomista ussan koetta varten. En tiiä johtuuko se tästä mun löysästä koeviikon alusta vai yleisestä laiskuudesta mutta mun lukemisesta ei vaan tuu mitään! Ja mikä pahinta, se ei edes jaksa huolestuttaa mua! Nooh ehkä ens koeviikolla sitten taas paremmin? Okei ei, pakko ryhdistäytyä. Nyt siis ussan kirja käteen mars!

p.s. Lauantaina ajattelin ruveta käymään läpi niitä kysymyspostauksen kysymyksiä ja suunnitteleen vastauksia:)

p.p.s. Tsemppiä kaikille koeviikkoon kellä sellanen on nyt tai tulossa! Toivottavasti teiltä löytyy enemmän tätä lukuintoa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti