torstai 1. marraskuuta 2012

from yesterday

Heipsan! Tulin nyt nopeesti laittaan teille muutamat hyvin hämyiset kuvat eilliseltä. Tosi turhauttavaa kun pääsee neljältä koulusta ja kotiin tullessa on jo ihan pimeetä..missäs välissä niitä kuvia sitten pitäis keretä ottamaan? No ehkä taas viikonloppuna kerkee sitten paremmin. Mulla tosin tiedossa lauantaina siskopuolen ristiäiset ja mustapa tuleekin kummitäti! Hassua. Viikot vaan juoksee ohi enkä mä pysy kyllä ollenkaan perässä. Kouluhommia olis tehtävänä vaikka kuinka ja sitten vielä kaikki muu hälinä, mutta missä mun motivaatio ja kaikki energia?? Onneks joulu lähestyy kovaa vauhtia enkä malta oottaa kun pääsee suunnitteleen joululahjoja ja muuta kivaa! Ehkä sen ajattelemisesta saan energiaa näihin pimeisiin iltoihin. Ja huomenna perjantai! Pitäis vaan oppia iloitsemaan yhä enemmän niistä arkisista asioista. Mutta nyt etsimään nukkumattia, hyvää yötä<3

Päällä oli: mun ehdoton lempparihuivi ikinä jonka värille en kuollaksenikaan muista sitä hienostunutta nimeä, mulle se on vaan viininpunanen..niin siis se on zarasta, musta röyhelötoppi jonka röyhelöt näkyy hyvinkin kehnosti kuvista NewYorker ja samasta putiikista myös kengät, farkut H&M ja takki only


p.s. lisää vaan kysymyksiä tänne kiitos!

2 kommenttia:

  1. onko sana jota etsit: burgundi? ::)
    olet martsa tosi nätskä!

    -paras matikkakamu linda<3

    VastaaPoista