perjantai 26. lokakuuta 2012

vacation and other stuff

 Moikka mussukat! Loma oli ja meni ja viimenen viikko onkin menny totutellessa uudestaan koulunkäyntiin. Mulla on ollu taas niin kamalasti tekemistä etten oo missään välissä kertakaikkiaan vaan kerenny postailla kovasta halusta huolimatta! Toivottavasti saan revittyä jostain aikaa tulevaisuudessa vähän reilummin tän blogin ylläpitämiseen koska poden kauheita omantunnon tuskia näistä yli viikon postaus väleistä..Anyways mun loma suju ihan kivasti, tosin hurjan nopeesti mutta niinhän ne lomat tuppaa aina kuluun. Tässä teille nyt kuitenkin muutamia kollaaseja mun lomasta ja tästä viikosta. Noitten lisäks mun loma kulu suurimmaks osaks vaan hölläillen. Toivottavasti pääsisin tässä lähiaikoina kuvaileen jonkun kamun kansa että saisin vähän edustavampia kuvia tänne teille:D

 1. Ihana aurinkoinen syysaamu 2. Opettelin lomalla ajeleen tolla pikkusiskon mopoautolla kun se ei vielä hetkeen 
saa korttia, oon ehkä maailman huonoin kuski. Varokaa 3. Meikitön mie lomailemassa
 1,2 ja 3. Ah ihanaa ruokaa ja seuraa shoppailureissulla jumbossa! Ostoksista postausta tulossa ihan just:)
1. loman perjantaina poikien kanssa  2. namnam tortilloja tyttöjenillassa 3. viiksekkäät lomakynnet!
 1. ensilumen kunniaks joulutorttuja! 2. Hyrrrr 3. Maanantaina nykärin jälkeen bussia oottelemassa syväjäässä.
1. Iskän ja Ellan tuliaisia laivalta 2. Mä päikkäreitten jälkeen 3. Joku kaunis aamu tällä viikolla

Huomenna vietän mun päiväni taas kerran serkkuja vahtimalla ja illalla varmaankin Pinjalle tyttöjen kanssa jee! Todennäköisimmin sunnuntaina siis postausta siitä ja kaikesta muusta mitä nyt keksin viikonloppuna:--) Blogia useemmin päivitän instagamiin kuvia joten jos siellä haluut mun kuvia seurailla niin mut löytää nimimerkillä mardiis. Hyvää viikonloppua kaikille<3 Älkää liukastelko. P.s. Ihanaa että pari uutta lukijaa on eksyny tänne, tervetuloa!

xd

2 kommenttia: