sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

sisters till the end of time

Heissan! Tänään juhlittiin siskon ripille pääsyä. Heti aamusta noustiin laittaan hiuksia ja laittautuun joka oli mun vääristyneellä unirytmillä hyvinkin hankalaa.. Sain kunnian siunata Ella kun sen omat kummit ei päässy paikalle (okei myönnetään, itku oli lähellä siinä tilanteessa..) Koko päivän oli talo täynnä sukulaisii ja tuttuja ja voi niitä ruokia<3 Ihanaa aatella että saan huomena herätä ilman että pitää alkaa siivoon tai leipoon..ah elämän pienet ilot:--D Nyt painun nukkuun ja huomenna ehkä möksälle, palaillaan!

mun tekemä kampaus!
paljon onnea kaunis sisko <3

6 kommenttia:

  1. Voi vitsi sulla on ihana blogi, sait just uuden lukijan! :--) Oot ihan älyttömän kaunis ja sulla on tosi kiva tyyli! Jaja kuvatkin on hyviä! Millä kameralla kuvaat, ja millä muokkaat kuvat? Voi että oon niin ilonen että löysin tän blogin ja jään innolla seuraileen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihan huippua saada positiivistä palautetta:) Kuvailen ihan canon eos 1100D:llä ja muokkaan picasalla:)

      Poista
  2. oon niin ilonen että löysin tän blogin!! isot onnittelut sun siskolle :-) hei! käytäksä kulmakynää? jos käytät nii mikä merkki jne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee:) kiitos paljon mä välitän onnittelut sille! Juu käytän Lumenen blueberry eyebrow penciliä ja sävy on nro. 2 harmaanruskee:)

      Poista