tiistai 29. toukokuuta 2012

until the crowd goes home

Heippa! Enää yks koe edessä ja sen jälkeen enää pari turhaa koulupäivää ja kesäloma! Kuten oon jo aikasemminkin sanonu nii huhhuh kun aika on menny nopeesti:--D Tää viimenen koeviikko on kyllä imeny musta kaikki mehut ja kokeet ei tosiaan oo menny kauheen hyvin ja siitä mä syytän vaan näitä aurinkoisii ilmoja! (en sitä että oon lukenu kokeisiin vaan edeltävänä iltana..aina yhtä hyvä taktiikka) Viikonloppuna olin lauantaina lastenvahtina tädillä ja illalla suunnattiin meijän suvun naisporukalla Helsinkiin teatteriin kattoon sitä UIT:n Ilon palasia. Ite tykkäsin tosi paljon ja esityksessä oli kyllä jokaiselle jotain:--) Kerettiin myös kiertään muutama kauppa ennen sitä ja mukaan tarttu pari paita GT:sta. Illalla sitten kävästiin vielä syömässä sellasessa italialaisessa ravintolassa ennen junan lähtöö takasin kotiinpäin. Muuten mun vapaa-aika onkin sitte kulunu oikeestaan lukemalla tosiaan noihin kokeisiin..ONNEKS tää on kohta taas tältä erää ohi!

P.s. Voimia kaikille Hyvinkään ammuskelun uhrien omaisille ja ystäville. Ihan sairasta miten ihminen voi tehä jotain tollasta..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti