perjantai 18. toukokuuta 2012

I'd come running back

Moikka! Jee alan tulla toimeen tän koneen kaa pikkuhiljaa! Tänään se jopa suostu lataan kamerasta kuvia:--D Luksusta..Kuvasaldo ei tosin oo hääppönen kun oon oikeestaan vaan oleskellu kotona yms ja tällä hetkellä oon kipeenä (kyllä vain, TAAS) joten siitä syystä tollanen söpö hyvälaatunen webkamera kuva! Eilen illalla katteltiin kavereitten kanssa peliä illalla ja Pinja jäi meille yöks. En siis tosiaan oo mikään jääkiekkoihminen ja toi oli eka peli jonka näistä kisoista oon kattonu:--D Mutta anyway HYVÄ SUOMI! Tänään herätyskello soi jo ennen seittemää ja lähettiin pinjan kaa koululle liikenneturvallisuus-päivään. Ite olin yks tän päivän järjestäjistä niin mun tehtävä oli sitten toimia kuvaajana. Lähin kesken päivän kotiin kuumeisen olon takia ja haha taisin melkein heti kaatua sänkyyn ku kotiin pääsin ja heräilin sitten siinä parin tunnin päästä...Muuten tää ilta onki sitte kulunu sängynpohjalla säälittäviä rakkausleffoja kattellen ja illan kohokohta: pitsaa josta en tosin maista mitään..life is great! Huomenna olis sitten illalla päästävä sinne salsan SM-kisoihin esiintymään, pari buranaa vaan ja menoks? Muita suunnitelmia ei mun viikonlopulle vielä ookkaan. Kun nyt vaan tulisin terveeks ennen kun kokeet taas alkaa! Mutta joo, taidan nyt lähtee ettiin jotain lääkettä tähän oloon ja sitten nukkumaan! Hyvät viikonloput <3

voi makuaisti, tule takaisin kiitos!
p.s. terkkuja pinjalle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti