sunnuntai 13. toukokuuta 2012

I give it all my oxygen so let the flames begin


Moikka! Viikonloppu alkaa oleen taas ohi. Perjantaina lähettiin siis maalle mummulaan yökyläileen mummun seuraks kun pappa lähti saksaan viikonlopuks johonkin jutskaan siis kokoukseen tai johonki?:--D  Kuitenkin siis siellä vietettiin viikonloppu suurimmaks osaks. Lauantaina lähin aamusta Pasilaan katteleen Rock'n'Swing tanssien SM-kisoja. Voi että onnee tosi paljon kaikille tanssijoille ja uusille mestareille! Oli taas tosi hienoo katottavaa:--) Haha lauantainahan siis oli mun virallinen synttäripäivä (kiitos tuhannesti kaikille onnittelijoille!<3) niin kisojen juontaja laulo mulle paljononneeeaavaan siinä kisojen aluks! Olin tosi otettu, kiitos Petterille! Eikä ne yllätykset siihen loppunu, kisojen loputtua Pinja toi mulle sellasen ison onnittelukortin missä luki tosi monien tanssijoitten nimet ja myös muutaman muunkin. Tästä kortista kuva tossa alempana:--) Oli kyllä ihan huippu päivä kaikin puolin! Yöks menin sitten taas mummulaan ja tänään ollaan vietelty sitten äitienpäivää mun tädillä melkein koko suvun voimin. Huomena suuntaan sinne tutorien koulutuspäivä hommeliin! Hyvää äitienpäivää vielä kaikille äiteille ja etenkin sille maailman parhaalle, omalle äitille<3

kisakatsomon innokkaat kannustajat!
äiti ja lapset<3

6 kommenttia:

  1. eikäää hahaha toi sipsikuva en kestä! :---D mutta vitsi miten nätti sä olet :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyhän se tänne pistää!:--D ja voi kiitos samoin:)

      Poista
  2. mä en kans kestä tota sipsikuvaa, haha :-DDd mutta noi kuvat susta on aivan ihania ! :)

    t.sanni

    VastaaPoista
  3. harmittaaks sua kun itse et pääse tonne tanssimaan ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmittaa itseasiassa tositosi paljon..mutta ei voi mitään, uutta paria etin kokoajan mut ne vaan näyttää olevan tosi hyvin piilossa:D

      Poista