tiistai 27. maaliskuuta 2012

beside the green green grass

Heippa taasen! Hoho mulla oli tänää lyhyt koulupäivä kun olin puoltuntii koulussa ja sitten lähettiin oppilaskunnan kaa ammattikoululle johonki tutustumisjutskaan kun lukiot ja amitsu yhdistyy jossain vaiheessa i guess?  No siis kuitenki siellä oltiin sitte johonki puol kahteen asti. Olin iha hullun väsy kun tulin kotii ja käperryin sohvalle kattoon sinkkuelämää kakkosen! (nukuin varmaan puolet siitä..) Illemmalla lähin lenkille ja ajatuksena oli mennä aikasin nukkuun mut tässä mä vielä oon koneella ja kaikki läksyt tekemättä:--D Huomenaamuna olis taas luvassa aamutreenit ja Masi tossa just soitteli olevansa kipee nii pääsen tuuraamaan sitä huomena illemmalla show mix-tunnilla valmentajan hommissa:--) Iskä oli kaivanu mun vespan esiin ja siellä se komeilee autotallissa ja oottaa vähän lämpösempiä kelejä! En malta oottaa et tulee kesäloma ja pääsee taas menee ihan vapaasti. Äöäö mä kuulin että loppuviikosta olis taas luvattu lumisadetta?? mitä kuraa..KESÄ tänne kiitos<3 AINIIN ja enää vähän päälle 20 päivää ja sitten Michael Bublé!!! Eipä mulla muuta:--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti