torstai 16. helmikuuta 2012

one step at a time

Moikka! Tää viikko onki kulunu vähän erilailla kun oli suunnitelmissa, mut ei voi mitää:--) Nooran kaa oon ollu nyt eilen ja tänää ja ollaan vaan juteltu ja syöty suklaata ja voi kyllä, mä lopetin mun herkkulakon ja oon syöny ehkä enemmän suklaata kun laki sallii tässä näitten kahen päivän aikana:--D hups..mut ehkä mä sallin tän ittelleni nyt! Tänä iltana voisin vielä lakata kynnet ja piirtää ja ehkä myöhemmin vielä testata meijän poreammetta. Koulussa oli tänää helppo päivä penkkareitten ja abigaalan vuoks jonka jälkeen jäin kaupunkiin Mirkon kaa tekeen vielä viimeset hankinnat huomisia vanhojen jatkoja varten:--) Siis apua ne on jo huomenna! Miten tää aika juoksee näin nopeesti..Mutta siis huomenna koulunjälkeen tullaan meille laittautuun Pinjan kaa ja illalla sitten sinne jatkoille;-) Huikeeta loppuviikkoo kaikki!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti