lauantai 25. helmikuuta 2012

En mitään en ketään enemmän kuin sua

Moi! Ja hyvää loman alkuu kaikille niille joilla se vasta alko, niinku mulla! Mitään erikoisii suunnitelmia mulla ei ole, kavereitten kaa vaan ja sit jos pääsis joku päivä vaikka käymään jossain vähän kaupungin rajojen ulkopuolellakin:--D Mutta perjantaina siis oli se talvirieha ja se suju kyllä hyvin ja porukkaakin oli mukana ihan kiitettävästi! Meijän homma Pinjan ja Matiaksen kaa oli siis hoitaa ruuat ja huolehtii että ne ryhmät vaihtaa seuraavalle pisteelle oikeeseen aikaan (siellä oli siis rasteja joissa porukka kiersi tietyissä ryhmissä). Päivä kulu kauheen nopeesti ja oli huippu kivaa siitä huolimatta että mun kengät ja housujen puntit +tumput oli ihan märät ja mä olin ihan jäässä..



 hyrrrrr

Pääsin kotiin joskus puol kahen jälkeen ja rupesin heti siivoileen ja kolmen jälkeen meille tulikin kylään mun serkut ja kummitäti. En ees muista millon oltais viimeks nähty ja juttua taas riitti kun kerrottiin kuulumisia yms. Myöhemmin illalla Noora tuli äitinsä kanssa käymään meillä kokeilemassa mun mekkoja joista noora lainas yhen jotain juhlia varten:--) Tän jälkeen me suunnattiin Popinoon siskon, äitin, nooran ja sen äipän Virpin kanssa! Tuli syötyy ja naurettuu ihan kunnolla ja piristi kyllä tosi paljon:--)

 
superkomee serkkuni!

Tää päivä onki kulunu ihan kotona. Toiset serkut Max ja Luna tuli kyläileen äitinsä kanssa tänää ja käytiin luistelemassa! Tosin en ite luistellu kun polvi jostain syystä toosi kipee:--( Muuten oon vaan istunu koneella ja sitten tässä illalla Miia tuli meille ja katteltiin leffaa, putousta ja terranovaa!


JA oon myös vähän nuhanen!...ei varmaan ainakaa johdu perjantaista, mutta en aio tulla kipeeks! en LOMALLA! Äöäö huhhuh tulipas taas paljon tekstiä ja kuvia:--D Eipä mulla kai muuta, saa nähä mitä tekemistä huomenna keksin. Mutta taidampa mennä nukkuun pikkuhiljaa, heipodei vaan ja pitäkää kivaa kaikki!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti